Torsdag.

Det är torsdag.
Det är sjätte dagen i nya skolan.
Jag fick kontakt med en trevlig tjej i klassen idag.
Jag har planer till helgen jag verkligen ser fram emot.
Jag har till och med mycket pengar just nu, på mitt konto.
Så, varför känns inte allting jättebra?
I just don't know.
Trötthet, bara, kanske.
Hoppas.
Jag har en sådan lust att skriva något, men jag vet att om jag skulle försöka skulle jag misslyckas totalt, jag är på fel humör.
Det är så skönt att det är fredag imorgon. Jag behöver en paus.
Jag har bara gått en vecka och jag behöver redan återhämta mig.
Jag var så trött imorse, trots att schemat tillät mig att sova en timme längre än jag brukar.
Träffade Anton på tåget, och det kändes bra att få prata lite med honom.
Det har börjat kännas bra när jag träffar honom nu, iaf mycket bättre än innan.
Jag vill att det ska bli oktober, av ganska många skäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback