Jag älskar listor.

1. VAD HETER DU?
Josefine
2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta. Fast de har en vit fläck efter fetaosten^^
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
The Kooks, för att Pim har så bra musiksmak <3
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Tittade på Filip och Fredrik, mina idoler
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Knäckemacka
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Så som jag vill att det ska vara. Mörkt och kallt.
7. DEN SISTA PERSON DU PRATAT I TELEFON MED?
Julia <3
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen
10. HUR MÅR DU IDAG?
Låt oss säga så här: medicinen har inte börjat verka
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Fläderdricka.
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Nej.
13. FAVORITSPORT?
Jag och sport är inte vänner. Förutom på tv då
14. HÅRFÄRG?
Kämpar med att få det brunt igen
15. ÖGONFÄRG?
Gröna
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgången från Mosebacke, men generellt solnedgång
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Joakim, 17, Emma, 3
18. FAVORITMÅNAD?
September - Oktober - November
19. FAVORITMAT?
Joakim är bra på att laga mat
20. SISTA FILMEN DU SÅG?
Hmm...Alice i Underlandet - otecknad.
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag.
22. FAVORITHOBBIES?
Skrivandet
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Jag vill inte bjuda ut någon, så det kvittar, men ja, det är jag väl
24. FAVORIT LÅT(ar)?
Counting crows - Recovering a satellite
25. SOMMAR ELLER VINTER?
Höst. (vinter)
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Inget av det
28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Man blir glad av choklad
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Jag bor i Friggebod. Ganska ensam. Men i huset bor mor och Micke och Joakim och Emma.
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER???
Jag läser alldeles för lite, men jag älskar Johanna Nilsson. Just nu läser jag Elvis, Jesus och jag, den är väldigt bra
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Jag använder ingen musmatta, men jag har en, den köpte Joakim på Timarii för hundra år sen. Jag tycker om den.
35. FAVORITSPEL?
Spel..? Jag vet inte. UNO är väldigt roligt i rätt sällskap.
36. Kan du nudda din näsa med tungan ?
Nej.
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej.
38. ÄR DU ROMANTISK?
Har aldrig haft anledning till att vara det, och jag tvivlar starkt på det, har inga planer på att sätta mig i en situation där det skulle uppskattas
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Nej.

Kommentarer
Postat av: Pim

Hehu, bara för att Filip och Fredrik var jättesöta när de sjöng Känn ingen sorg för mig Göteborg ^^

Postat av: Jordan

Haha,, ja! Kärlek + kärlek! (= tårar :$)

2006-12-17 @ 17:44:24
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback