Jag är 6% nörd

Idag har jag hatat alla människor.
Jag menar det.
Alla utom..Joakim. Honom har jag inte träffat idag.

Pim har fixat sin msn och nu är allting som vanligt, så där som det var för några månader sedan, och jag hatar det. Fast jag älskar det. Hon har iaf skickat mig musik som är helt sjukt bra. The Kooks. särskilt Naive, varför berättar aldrig folk för mig att det finns så mycket bra musik att lyssna på.
Sedan har jag lyssnat mig sjuk på Badly drawn boy, jag tänker alltid på honom som tråkig "varför lyssnar jag på BDB, han låter likadan hela tiden", men sen när man lyssnar på honom, typ What is it now och The Shining, och egentligen hela Have you fed the fish-skivan, så fattar man varför man tycker att han är så otroligt bra. För det är han. Jag ska bränna Have you ged the fish till pappa i julklapp, om jag får programmet att funka.
Sedan har jag hittat vad jag vill ha i julklapp. En Lukas Moodysson-box. Fast Container är inte med i den. Det är ju dumt, bara de fyra första stora filmerna, Fucking Åmål, Tillsammans, Lilja 4-ever och Ett hål i mitt hjärta. Lukas är det bästa som finns alla kategorier. Jag ska bli som Lukas <3

Jag vet exakt vad jag ska köpa till Julia i julklapp och i födelsedagspresent. Jag har ingen aning om vad Anton ska få, men han sa att jag var lättast att köpa till, för jag behöver allt (...) och det är väl så jag också ska tänka.

Imorgon ska jag träffa Andrea i stan och på fredag ska jag träffa en läkare, och i helgen åker familjen på julmarknad, och jag följer inte med, så jag blir ensam hemma! Mysigt. Först gäller det bara att ta sig igenom den här veckan. På torsdag slutar Inger, jag hatar Inger för det, för Inger är bäst av alla på biblioteket, nu när Tomas faktiskt har varit borta nästan en vecka. Jag saknar Tomas.
Jag vill prata med Julia, fast egentligen inte.
Det enda som är bra med idag är att Filip och Fredrik är på tv och att vi har glass i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback