Jag älskar listor.

Pim hade en uppdaterad version av en tidigare lista,, så jag fick lov att sno den av henne. Jag älskar listor.
Namn: Josefine
Din ålder: 16, om tjugotre dagar
Födelsedag: 27 november
Civilstatus:
Feelings right now: Vad ska man säga, egentligen?
Bor: Friggebod [kollektiv]
Syskon: Joakim och Emma
Hårfärg: Jag försöker få bort det svarta
Ögonfärg: Grön
Skostorlek: Beror på skorna. 39 oftast.
Längd: 170 cm
Läser: smarta böcker
Har du en bästa vän? Nej.
Har du en pojkvän/flickvän? Nej.
Var shoppar du helst? Frågan är med vem?
Har du några tatueringar eller piercings? Nej. Vill inte ha
Fav. Färg: Vet inte.
Fav. Mat: Gillar inte mat.
Fav. Ämne i skolan: Svenska.
Sport: På tv. Med pappa.
Fras/mening/utryck: Jag kan inte välja. Julia.
Raggningsreplik: Använder jag mig inte så ofta av^^
Varit kär? Det beror på hur det definieras
Tar du droger? Nej?
Vad använder du för schampoo?
Vad lyssnar du på just nu? Kenny Starfighter står på i bakgrunden^^
Vill du gifta dig? Nej.
Din första cd? Aqua tror jag. Alla tjejer i min ålder har den^^
Någonsin varit i Kalifornien? Nej.
Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Varför skulle jag
Varit med om en bilolycka? Ja. Det känns fortfarande.
Är du romantisk? Absolut. Verkligen.
Kan du nudda din näsa med tungan? Nej.
Hur många MSN-kontakter har du? Inte så många?
Pizza eller choklad? Choklad, blir man glad av
Guld eller silver? Silver, om jag måste välja.
Är du kär? Sånt där är slöseri med tid och då slösar vi bort våra liv
Hur tidigt går du upp? Åtta? Halv åtta? Vi får se.
Vem pratade du senast i telefon med? Anton
Vad har du för färger på naglarna? Färg? Inte nagellack, om det är det som menas^^
Har du några homosexuella vänner? Kanske.
Bob Hund? Lyssnade alltid på dem när vi sydde! Plankton!
Jag kände att den här listan blev väldigt tråkig. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback