Jag älskar listor.

Jag tar de listor jag kommer åt, jag har ett list-beroende, jag kan inte hjälpa det.

Namn: Josefine
Din ålder: 16, om mindre än tre veckor
Födelsedag: 27 november
Civilstatus: I wanna stay like this
Feelings right now: Counting crows-ångest
Bor: I friggebod
Syskon: Storebror, lillasyster
Hårfärg: Vill ha bort allt det svarta
Ögonfärg: grön
Skostorlek: 39
Längd: 170, senast
Läser: alldeles för lite för omständigheterna
Har du en bästa vän?: Kanske det
Har du en pojkvän/flickvän?: Den här frågan måste vara samma som civilstatus? Nej.
Var shoppar du helst? Jag shoppar inte.
Har du några tatueringar eller piercings? Nej.
Fav. Färg: det känns inte nödvändigt
Fav. Mat: tycker inte om mat
Fav. Ämne i skolan: går inte i skolan
Sport: på tv
Fras/mening/utryck: jag vet aldrig vad jag ska svara på den här frågan
Raggningsreplik: Har inte behov av några
Nakenbadat? nej
Varit kär? Beror på hur det definieras
Tar du droger? nej
Vad använder du för schampoo? Jag har andra saker att tänka på
Vad lyssnar du på just nu? Counting crows - Mrs. Potters lullaby
vill du gifta dig? Nej. nejnejnejnej
Hur många MSN-kontakter har du?
Pizza eller choklad? choklad
Guld eller Silver? : Jag fattar inte frågan. Silver.
Är du kär? Beror på hur det definieras
Hur tidigt går du upp? halv åtta
Vilka bryr du dig om? De som bryr sig om tillbaka
Vem/vilka tycker om dig mest? Herregud, inte vet jag
Vad har du på dig just nu? jeans och tröja. Kände mig svart idag.
Vad ska du göra ikväll? Ringa ett samtal, är viktigast just nu
Är du seriös? ja
Vilken tjej gillar du mest i din klass? Jag går inte i skolan. På praktiken: Helen
Vilken kille gillar du mest i din klass? Jag går inte i skolan. På praktiken: Tomas
Hur många bilar har du/din familj? två
Och frisyren, hur ser den ut? Så som Julia ville ha den
Är du allergisk mot nått? Jag vet inte
Vad gör du nästa år? Samma som det här året, antar jag
Är du uppväxt i stan eller på landet? i liten stad
Gillar du att laga mat? Jag hatar det.
Märkeskläder eller secondhand? Secondhand
Hur många par skor har du? tre
Vem är snällast just nu?
Vem är sötast just nu? Anton, kanske
Vem är bäst just nu? Bäst? Jag kommer alltid att hata det ordet.
Använder du hårspray? Inte till min korta frisyr.
Brukar du läsa horoskop? Nej. Eller, om jag hittar ett kanske, men jag tror det inte
Har du körkort? Nej
Äger du några converseskor? Ja.
Favoritdjur? Jag bryr mig inte om djur
Äter du frukost? På semestern
Bläck eller blyerts? Bläck
Vad har du för mobiloperatör? Comviq är det enda som funkar här
McDonald's eller burger king? Undrar om jag ska sluta äta kött?
Äger du ett busskort? Ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön.
Vad såg du senast på tv? Kenny Starfighter, fast det var en film^^
Vad är det första du skulle göra ifall du vann en miljon? Jag vet inte
Hur svarar du i mobilen? Med namn
Vem ringde dig senast? Julia
Vad sa den du ringde? Det jag ville höra
Vad har du för klocka? Ingen
Senast köpta skiva? Counting crows Hard candy och Motion city soundtrack Commit this to memory
Senast spelade skiva? Commit this to memory eller Martha Wainwright
Är pandor söta?
Vad dansar du till? Du har aldrig sett mig dansa
Dansar du bra? Nej.
Vad är klockan nu? 19.01
Är du snäll? För snäll.
Politik? Ett ord och jag tror det
Göteborg är? Vad ska jag säga? Göteborg är pappa
Din nästa utlandsvistelse? Danmark antagligen
Är du snygg? Nej.
Om du va tvungen att avliva ett djur som endast va 1 månad gammal vilket djur skulle du avliva då? Vad är det här för fråga?
Dö lycklig och ung eller dö gammal och bitter? Gammal och bitter
Hur många bor i ditt hus? I friggeboden bor bara jag, i det andra huset är de fyra
Hur många timmar sover du per natt? Det spelar ingen roll, jag är alltid trött
Hur många gånger idag har du sagt jag älskar dig till någon? Ingen vad jag minns
Hur många gånger har du varit kär? Beror på hur det definieras
Hur många svärord per dag? Som om jag räknar
Hur många frukter äter du per dag? En ibland
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Counting crows-ångest
Favoritgodis? Choklad.
Är det nåt du absolut inte äter? Ja.
Musik just nu? Counting crows.
Fisk eller badkruka? Badkruka. Om det inte är vågor
Favoritväder? Höstväder. Mörker och regn. Jag hatar solen.
Spelar du nåt instrument? Nej.
Morgon- eller nattmänniska? Kväll..?
Sparare eller slösare? Någonstans mitt emellan
De bästa du vet? Konstiga människor
Bästa film? The Royal Tenenbaums, American beauty etc.
Kommer ihåg din första kärlek? Ingenting att komma ihåg
Älskar du henne/honom fortfarande?
Har några homosexuella vänner? Kanske
Ser du på kärleken som ett misstag?
Bio eller promenad? Promenad
Är du åt höger eller vänster (politiskt sett)? Vänster
Är du kittlig? Ja. Jag hatar att bli kittlad.
Stjärntecken? Skytt.
Äckligaste insekten? Insekter är i regel äckliga
Det här är jag bra på? Skrift
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vad är det hon heter i X-men? Som kan bli vad som helst?
Chips, morötter eller godis? Jag mår illa av att tänka på det just nu
Skriver du dagbok? Nej. Eller ja. Eller jag vet inte.
Har du någon pojk/flickvän? Nej.
Gungar du på stolen? Nej.
Hur många kusiner har du? Fyra.
Bästa årstiden? Höst.
I julklapp önskar jag mig? Jag vet inte.
Anser du att man får skylla sej själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern? Vem ska man annars skylla på? Lyktstolpen?
Vilken färg har du på tapeterna? Typ..vit-spräckliga...
Pasta, ris eller potatis? Pasta
Vilket är bäst? - Julafton eller din födelsedag? Jul.
Ljust eller mörkt bröd till frukost? Russinbullar
Vad gör du helst? - Spelar dator eller ser på tv? Inget dera
Bor du själv eller tillsammans med någon? Både och
Är du mörkrädd? Nej. Oftast inte
Släpar du fötterna efter dig? Nej
Är du rädd för blod? Nej
Första begravning: Ingen begravning
Första stora resa: Grönland
Första konsert: Minns inte. Bo Kaspers orkester kanske?
Senaste djur: Senaste djur? Jag fattar inte^^
Senaste stora bilresa: Ingen bilresa. Eller Köpenhamn kanske
Senaste stora bussresa: Ingen bussresa
Senaste dryck: Coca-cola
Senaste dusch: I morse
Senaste skjortan du haft på dig: Min enda skjorta
När hade du senast ont i magen? Jag vet inte
Vilka pratar du med på msn? Ingen just nu
Vad har du för färger på naglarna? Vanlig
Vad har du för byxor på dig just nu? Svarta jeans
Har du hål i någon tand? Kanske.
Kan du vika din tunga 3 gånger? Nej
Vad använder du för skor? Ett av de tre par jag har 

Jag och listan kan äntligen samarbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback