Morgon.

I should be crying, but I just can't let it show.
I should be hoping, but I can't stop thinking:
All the things I should have said, but I never said.
All the things we should have done, but we never did.
All the things I should have given, but I didn't.
Oh, darling, make it go,
Make it go away!

Julia har precis åkt.
Jag har gått upp en timme tidigare än jag brukar och egentligen borde jag använda den timmen till allt det där jag aldrig hinner eller orkar annars. Jag har faktiskt redan ätit frukost. Det var länge sedan jag gjorde det på en vardag.
Så, nu lyssnar jag på Kate Bush, bra att lyssna på när man är trött, för det är bra utan att man behöver lägga ner så mycket energi på att förstå eller uppskatta det.
Egentligen skulle jag vilja sätta mig med en bok nu, jag förstår inte varför det steget ska kännas så högt, så omöjligt att komma över. Men det kan hända att jag tvingar mig själv lite senare. Först ska jag göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback