Jag älskar listor.

Namn: Josefine
Din ålder: 16, could be
Födelsedag: 27 november
Civilstatus: ?Skaffa aldrig pojkvän? ?Jag jobbar på det?
Feelings right now: Den där tröttheten som aldrig kommer att försvinna
Bor: Mentalt i kollektiv i Sorunda^^
Syskon: Well yeah. Emma and Joakim
Hårfärg: Svart, med utväxt, ska färgas tillbaka till naturligt
Ögonfärg: Gröna, tror jag att jag har bestämt mig för
Skostorlek: 39? Det beror på skorna?
Längd: Jag mätte mig senast för tre år sedan: jag vet inte
Läser: ständigt. Om en pojke på engelska är nästa projekt
Har du en bästa vän? ?Jag måste få reda på vad du har för förhållande till Julia egentligen?
Har du en pojkvän/flickvän?: ?Skaffa aldrig pojkvän? ?Jag jobbar på det?
Var shoppar du helst? På Myrorna med Julia när jag hittar fina sjuttiotalskläder
Har du några tatueringar eller piercings? Näe.
Fav. Färg: I don?t know
Fav. Mat: När Anton fixar :) <3
Fav. Ämne i skolan: I hate school^^ Jag vill skriva, sen vill jag inget mer.
Sport: Nja.. på tv funkar det fint med lite fotboll, om pappa är med vill säga.
Fras/mening/utryck: Det ändras för varje dag jag träffar Julia^^
Raggningsreplik: Think I made clear I?m not trying out for anything
Nakenbadat? När jag var tre eller så kanske.
Varit kär? I hur många som helst. Dock har de aldrig existerat.
Tar du droger? Snart blir det enda lösningen? Nej.
Vad använder du för schampoo? Ge mig något som funkar
Vad lyssnar du på just nu? Dry kill logic, säger inte att jag gillar det, det gör jag inte
Vill du gifta dig? Och bli som Carro menar du? Nej. Verkligen inte.
Hur många MSN-kontakter har du? Mer än tillräckligt. Ska göra mig av med beroendet
Pizza eller choklad? Choklad. Kan rädda det mesta. Hur många rutor gör dig glad?
Guld eller Silver? Who goddamn cares? Silver, om jag måste
Är du kär? Ja. Men, han existerar inte heller. Tough luck.
Hur tidigt går du upp? Vaknar 06.00, går upp?innan det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback