Prinsessen af Ålborg.

Sundays must be my favorite days of week.

Jag har inte gjort någonting idag. Jag har inte gjort någonting.
Jag har suttit vid datorn, jag har läst vidare i min bok, jag fick ett infall att ta ner allting som satt uppe på väggarna i mitt rum, så nu ser det ut som en lagerlokal här inne, det känns som jag är på väg att flytta ut eller så. Jag var nära att ta ner gardinerna också, men jag orkade inte mer. Rev ut lite kläder ur garderoben också, som jag ska slänga bort eller ge till fattiga barn eller vad vet jag.

Jag gjorde ett kompistest förresten, som ni kan kolla in om ni inte har ngt bättre för er.
http://thewhispering.friendtest.com
Så har jag läst igenom några gamla dokument, och mina gamla Mina vänner-böcker. Jag älskar att göra det. Det roligaste är att jämföra Sarah för tre år sedan med Sarah som är nu, haha.
Jag vill åka till Danmark. Jag vill att det ska bli höstlov. Jättemycket vill jag att det ska bli höstlov.
Vårat bredband har fuckat up sig en aning,, det går jättesegt nuförtiden, och jag önskar att jag var lite mer som Julia och lite mindre som mig själv.

Nej, söndagskvällen vill jag slösa bort tillsammans med Parlamentet och någon dålig film, men imorgon ska jag gå upp tidigt! Måste ta åtta-tåget, om jag ska kunna träffa Andie vid busshållplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback