Solskensö.

Jag skulle vilja vara Jennifer.
Inte Jennifer Forsbom.
Inte Jennifer - vadhonnuheter som gick i B.
Utan Johnny's Jennifer.
Fick jag en önskan skulle jag vilja bli som henne,
då skulle jag inte behöva några miljoner eller hus eller en ny dator.
Vore jag som Jennifer skulle jag inte behöva mer än Johnny.
Men jag tänkte på en sak, jag känner mig som Johnny.
Det är inte Jennifer, men att vara Johnny är väl...ett privilegium i sig.
Okej, jag är inte Johnny, men jag är som Johnny, en motsvarighet.
Och, är man Johnny är nog allt man behöver Jennifer.
Har lånat hem två [fyra] av pappas Poul Krebs skivor, jag älskar dem, jag älskar att minnas saker till dem, jag älskar att tänka mig bort, till Pouls solskensö Samsö, som även är det ställe jag saknar mest. Jag vet inte varför. Det sitter fast i mig. Bara.
DET MINDER LIDT OM EVENTYR. Oh, Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback