Torsdag.

Jag hatar det här.
Jag skulle träffat Julia idag, men hon missade tåget så det blev inte så, och det var väl ingen katastrof egentligen, jag ska ju träffa henne hela helgen. Men, så ringde jag henne för några minuter sedan, och...hon mår alltid så obra och jag hatar det. Det känns liksom som att...det inte skulle behöva vara så, men alla omständigheter...nej, jag vet inte. Jag ska iaf prata med henne mer imorgon om hur vi ska göra.

Det är torsdag idag, och jag var rädd för att den här dagen skulle bli en av alla de där torsdagarna jag har hatat. Men, ska jag vara ärlig blev det bättre än förväntat. Först på svenskan hade vi bara en overheadgenomgång. Det är något av det värsta jag vet, kan inte lärarna bara säga vad de vill istället för att lägga på en massa jobbiga papper, försöka få det rakt, behöva ställa in skärpan och hålla på, det är så omständigt, och så tråkigt.
Andie och Annah övertalade mig att äta på McDonald's, jag fattar inte att de lyckades, jag fattar inte att jag inte lägger in mitt veto, jag hatar att äta där.
På AoL, skulle vi börja med avslutningsprojektet. Tammi och Bea önskade mig och Andie som grupp, först tänkte jag vägra, eftersom det gick så bra förra gången, och Andie pratade med Agneta, men hon fattade ingenting, och sånna människor blir man lätt trött på, hon tänkte inte göra ngt för att hjälpa oss, så vi fick väl acceptera det då. Och Bea har jag ju inte pratat med tidigare egentligen. Hon är förresten släkt på nära håll med Anki Bagger, det tyckte jag var ganska häftigt faktiskt.. :) Iaf, vi kom på en idé ganska fort. Sen om det var en bra idé är jag inte säker på, men ganska originell, och jag tror att jag vann några poäng hos Agneta, jag hoppas det iaf. Andrea verkar tycka att Julia och Anton är hur knäppa som helst, det tycker jag är lite roligt, jag tycker också att de är det, men inte alls på samma sätt. De ska iaf få vara en del av projektet, kanske mest för att de är vegetarianer eller så.

Det kanske bästa som hände idag var iaf det som hände på morgonen. Jag stod och väntade på bussen, jag var tidig, och tänkte vänta tills nästa buss, för att undvika att behöva driva omkring ensam i skolan, jag hatar att göra det. Plötsligt såg jag någon bekant närma sig hållplatsen. Det var inte Andrea. Det var Lee. Det känns patetiskt att skriva att jag har saknat henne, men det har jag, det finns ingen som livar upp tillvaron i skolan riktigt på samma sätt. Hon stannade bara i skolan en halvtimme eller så för att lämna tillbaka böcker, men det kändes bra iaf.
Imorgon är det fredag, jag älskar fredagar, det betyder att vi bara har en lektion, och den är med Edmund och han är underbar som lärare, och vi ska pyssla med våran mediadagbok. Sen ska jag köpa godis för alla mina pengar, ringa Julia och bara...njuta av helgen. Sedan kanske jag skolkar webbdesignen på måndag och tisdag, vi får se, men jag vill ju ändå inte gå i designblocket, jag vill inte gå media överhuvudtaget, och kursen är inte betygsatt, så det känns onödigt. Vi får se om jag kan träffa Julia eller så. Eller så kanske jag bara ska åka hem och fixa lite. Det kan behövas.

Knäpp bild, jag vet. Det är jag och Lee iaf^^
Josefine & Lee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback