Lördag.

Jag gick och lade mig halvsent igår efter en filmkväll med mamma.
Vi såg Barnet (fransk och jättefin) och Firewall (amerikansk och tråååkig), och sparar Ninas resa tills imorgon eller så. Iaf, jag hade i något svagt ögonblick lovat mamma att ta hand om Emma på lördagsmorgonen medan mamma var i stallet, och jag blev väckt halv åtta och ville dö, eller åtminstone gräva ner mig, stanna kvar i sängen hela dagen.
Det kunde jag inte.
Så, trött och oglad fick jag sitta i vardagsrumssoffan och titta på Nalle Puh i flera timmar, jag anar att Emma inte älskar att ha mig som barnvakt.
Jag är fortfarande trött, och om det inte var så att jag skulle hem till Anton i Sorunda idag skulle jag verkligen hatat den här dagen. Men nu ska jag det, om en timme ska jag åka dit, och vi ska titta på film, och jag ska stanna där över natten. Trevligt. Jag tror att jag ska jättetvinga dem att se American beauty, för man kan inte leva ett halvt liv och inte ha sett den, det går inte, de vet inte vad de missar. Roffe och Maggie har åkt till Tunisien, och det är en tjej bosatt i deras hus som heter Camilla eller Carina eller något sånt där, och då kan jag inte gå dit och låna film, så vi kan inte se The Shining idag heller.
Jag har faktiskt kommit en bit på den här veckans mediakunskapläxa. Förra veckans läxa har jag fortfarande knappt börjat på, och collaget ligger och skräpar. Jag måste verkligen göra allting, så att jag kan få ett betyg, helst ett bra betyg, det tycker jag att jag förtjänar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback