Måndag.

Det är måndag. Jag brukar tycka att måndagar är okej, iaf schema-mässigt, först matte, och sedan fyra timmars karaktärsämne. Jag tycker om karaktärsämne, och idag ska vi ha foto, vilket ska bli trevligt. Fast jag kan inte direkt vara glad åt tanken. Jag mår verkligen inte bra idag, jag kan inte prata med folk, kan inte lyssna på folk (vilket jag annars brukar vara bra på), jag kan inte minnas saker, jag kan inte koncentrera mig på saker. Jag kan inte tänka, jag vill inte tänka, jag vill bara vara ensam, eller vara med Lilo, det känns inte så komplicerat.
Jag vill bara hem. Jag vill vara ensam hemma resten av mitt liv, och uppleva tystnaden. Det är bara det jag vill, ha det tyst och stilla. Egentligen borde jag åka till Torö. för där finns precis den känslan. Jag måste verkligen prata med Julia snart, ska väl åka tåg med henne imorgon. Everything is better than nothing when it's about her.

I've got everything that you want.
And someday I'll be president.
I've got everything that you want.
Except the only thing you really need.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback