Söndag.

Eftersom Julia har varit helt omöjlig att få tag på både igår och idag trodde jag verkligen inte att vi skulle träffas idag. Men så ringde hon vid ett-två tiden och allting.. löste sig, för jag hatar verkligen att slösa bort söndagar. Jag hatar verkligen söndagar.
Så, hon och Anton var över hit, vi stekte pannkakor och Anton flirtade in sig hos Emma genom att glida fram genom köket på hennes Bobbycar. Så tittade vi Varulvskaninens förbannelse, och Anton känslan satte sig på sin vanliga plats, och jag försökte svälja den, men det gick inte. Inte förrän han lugnade ner sig [inte för att han var direkt bråkig innan], efter att vi tittat på Kejsarens nya stil och Saladsfingers och vi pratade lite om Kicki och teatrar och folk och om att göra om i mitt rum och lite andra saker, försvann känslan helt av sig själv. De åt upp alla mina mintpastiller och de får mig alltid en liten bit längre än var jag befinner innan. Jag älskar det. På fredag ska vi nog träffas för att shoppa lite höstkläder, och kanske kanske att vi gör något på nästa söndag också. Vi kanske ska dra iväg med Jennie på något äventyr, vad vet jag..^^ Synd bara att brorsan fyller år på en lördag och inte en söndag, annars hade vi nog faktiskt gjort något förbjudet på fredag...
Jag har ingen aning om när jag börjar på måndag, men jag tror att jag har sovmorgon, vilket betyder att jag inte kommer att ta sju-tåget, vilket är lite synd. Iaf, vi har matte [jaa,, det är helt sant] som första lektion, och jag hatar det verkligen, särskilt som jag lyckades skolka första riktiga mattelektionen, som jag tror var i onsdags eller torsdags eller så, jag minns inte. Jättebra. Fast, det är bra att jag får träffa Andrea, för det får jag ju inte sedan på eftermiddagen, då ska vi vara i grupperna och jag får istället umgås med Sabina, Nora och Sophia, som inte heller är så hemskt iofs, och jag vet inte vilket karaktärsämne vi ska ha. Jag tror att jag vill ha film, det verkar ganska stimulerande.
Jag orkar inte fördjupa mig i den här texten ikväll, jag tror att jag ska gå och lägga mig snart. Det har för övrigt blivit väldigt varmt här inne efter att tre personer har slåtts om syret i flera timmar^^
Så läste jag igenom Två veckor i april och insåg hur otroligt tråkig den är egentligen. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback