Jag älskar listor.

Bara för att jag läste alla blogginlägg jag publicerat i December och hittade en gamal lista som jag vill fylla i.

1. VAD HETER DU?
Josefine
2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Orange <3
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Regina Spektor <3
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Tittade på film med Julia
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Godis^^
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Grått och lite kyligt
7. DEN SISTA PERSON DU PRATAT I TELEFON MED?
Anton
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen, fast det gäller alla kön
10. HUR MÅR DU IDAG?
Konstigt. Fast helt okej.
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Fläderdricka.
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Nej.
13. FAVORITSPORT?
Jag hatar att delta i sport, jag tycker om att se det på tv. Fotboll.
14. HÅRFÄRG?
Brunt
15. ÖGONFÄRG?
Gröna
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgången från Mosebacke, men generellt solnedgång
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Joakim, 17, Emma, 3
18. FAVORITMÅNAD?
September - Oktober - November
19. FAVORITMAT?
Joakim är bra på att laga mat
20. SISTA FILMEN DU SÅG?
Babel <3
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag.
22. FAVORITHOBBIES?
Skrivandet
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, det skulle jag tro, men jag vill inte bjuda ut någon, så det gör inget
24. FAVORIT LÅT(ar)?
Counting crows - Recovering a satellite
25. SOMMAR ELLER VINTER?
Höst. (vinter)
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Inget av det
28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad. Man säga bli glad av det. Jag väljer att tro på den undersökningen
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Jag bor i Friggebod. I stora huset bor mamma, Micke, Joakim, Emma och Johan och Daniel ibland
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER???
Jag har snöat in mig på klassiker just nu, så jag läser Ernest Hemingway och Trollkarlen från Oz
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Joakim köpte en musmatta på Tiimari för länge sedan, jag har den men använder den inte. Man jag tycker om den.
35. FAVORITSPEL?
Jag vet inte.
36. Kan du nudda din näsa med tungan ?
Nej.
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej.
38. ÄR DU ROMANTISK?
Nej. Jag tycker inte om romantik.
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback