Titta, hörru, jag leker med lasern

Bara för att jag tittade på Kenny Starfighter och tycker om att samla citat.

Kenny: Vad håller ni på och skriker för, det är ju tyst här.

Burken: Åh, marsmallows!
Kenny: Snälla, låt bli isoleringen.
Burken: Men det smakar ju jordgubb.
Kenny: Nej, det gör det inte.

Bandledaren: Vi leker bara med gli.. barnen menar jag.
Polisen: Vad roligt! Är det någon ny terroristlek?
Bandledaren: Ja.

Kenny: Jag tycker vi går dit och så tar vi formelsamlingen.
Sofia: Men ska vi inte vänta tills det blir mörkt och sen...
Kenny: Nej, vi ska inte alls vänta tills det blir mörkt. Vi väntar tills solen har gått ner och sen går vi dit.

Tyrone: Det står ju Rör ej!
Kenny: Men den där skylten, den är ironisk, de menar ju tvärtom, du måste ju vara lite smart. Dra i spaken.

Kenny: Vet ni vad jag tror, att om man löser den kanske man kan gå igenom utan att brinna upp. Kanske. Eller tvärtom.

Kenny: Labyrinten? Jag får väl fråga mig fram, du är så slut, du är så nej.

Markus: Jag gick upp för att jag hörde något konstigt ljud. Men, det var nog bara en inbrottstjuv.

Markus: Du skulle ju berätta vem som är Dr. Deo
Kenny: Ja, men det kan vänta, det har vi under kontroll, det där. Vi tar det sen imorrn, det där jobbiga.

Kenny: Kolla, det är bara en timme kvar!
Sofia: Till vad?!
Kenny: Det vet jag inte, men nedräkningar, det är aldrig bra signaler, snart smäller det någonstans, det är jag säker på.

Kenny: Men det är klart, om du kallar på mig, då kommer jag
Mona: Varför det?
Kenny: Vad sa du?
Mona: Varför skulle du göra det?
Kenny: Jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback