Dying to say this to you.

Så där.
ADSL-modemet har gått sönder.
Därför har jag inte varit inne på Internet på nio dagar.
Nyttigt, antagligen, men jobbigt.
Jag har saknat det enkla.
Nu är jag på biblioteket och har en timme på mig, kanske mer.
Jag har varit och pratat med Ola, han är SYO, han sa att han ringer mig nästa vecka.
Det betyder att jag är ledig den här veckan och alltså kan träffa pappa,
jag åker imorgon. Fast det är det bara jag som vet.
Julia börjar skolan idag, jag hoppas allt går bra,
igår träffade jag henne för första gången på evigheter, även om vi har pratat mycket i telefon,
och Joakim kom hem och jag hade ingen chans att berätta för mamma om min rädsla.
Det var väl ungefär det jag hade att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback