Jag älskar listor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Nej

2. Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- Inga?

4. Vad åt du senast?
- Pistagenötter

5. Har du fått någon komplimang idag?
- Nja

6. Har du varit med i en rättegång?
- Nope

7. Är du polare med grannarna?
- Vi har inte så mycket kontakt direkt

8. Vilka språk pratar din mamma?
- Svenska

9. Vilka länder har du bott i?
- Sverige, men den listan lär utvidgas

10. Senaste piercingen?
- Mina hål i öronen?

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- Förra veckan var det extremt mycket bilande

12. Gay?
- (Rycker på axlarna)

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Nej

14. Har du äggat någon?
- Nej

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Nej, och ämnar inte göra det heller

16. suger det här?
- Se rubrik?

17. Har du varit på stranden?
- Inte på länge

18. Har du haft en stalker?
- Nej

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
-  Jag glömmer aldrig ett namn

20. Hur bra är din syn?
- Perfekt

21. Har du varit på ett party?
- Ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Nej

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Go for it

24. Har du varit utomlands?
- Ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
- Ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
- Mammas

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Det hoppas jag

28. Var är dina syskon just nu?
- Vet inte :o

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Hm.. jag drömde om snö

30. Vem ringde dig senast?
- Mamma

31. Vilken tid gick du upp imorse?
- Sent, men det var Antons fel

32. Vad ska du göra i helgen?
- Det är helg, och jag träffar Anton

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- Hemligt! Men det är från Sarah iaf

34. När var du riktigt sjuk senast?
- Jag blir sällan riktigt sjuk, men jag var jobbigt förkyld i våras

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
- Hmm.. det var nog ett tag sedan. Ylva Eggehorn kanske.

36. Vad finns i din bakficka?
- Ingenting

37. Har du färglinser?
- Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Hmm,, jag minns inte. Kanske såg jag på film, eller så pratade jag med Anton

39. Vad är det första du gör på morgonen?
-

40. Vad ska du göra efter det här?
- Diskutera dagens fortsatta gång med Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback