Sammandrag.

Kanske är det dags för ett inlägg igen.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting.
Förutom att blivit väckt tidigt, somnat om och sovit oroligt, vaknat igen, jättetrött,
suttit framför HD sändningar av friidrotts-VM, som jag fastnade för av den grad att jag glömde bort hunden.
Kompenserade honom med en skogpromenad och två frolic. Såg Carolina slå Europa-rekord.
Jobbat vid min dator i en timme, det har gått rätt bra.
Sedan började det regna och jag lyssnade på Nick Cave och tänkte tända rökelse, men gjorde aldrig det,
för regnet försvann för fort.
Lagt pussel med Emma, hon hade köpt ett nytt, med Törnrosa på. Om en månad ungefär fyller Emma år, då tror jag att hon ska få en dinosauriebok av mig.
Ringt Anton och pratat med honom i exakt sex minuter, för han var upptagen med att titta på Donnie Darko.
Vad som väntar i kväll vet inte jag, jag kanske ser en film eller så, eller så går jag och lägger mig tidigt. Det beror på vilken tid Joakim börjar imorgon.
Jag vill prata med Julia, men hon har tappat sin mobil, säger Anton, och har fortfarande inte ringt mig sedan...ja, sedan i onsdags, typ. Shame on her.
Ola kanske ringer mig imorgon och kanske säger att jag får börja skolan. Eller så ringer han inte. Eller så säger han att jag inte får börja skolan. Ärligt talat bryr jag mig inte. Han får säga whatever. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback