Stor chans.

Aaahhh.
Jag ringde till Anton.
Jag ville att han skulle göra mig glad.
Det gjorde han inte.
Det var ingenting han sa.
Jag borde ha lärt mig vid det här laget att det inte hjälper att ringa till någon, det blir alltid bara värre.
Så efter att jag pratat med honom, för typ en och en halv timme sedan, och fram tills nu, så har alla mina krafter gått åt till att...svälja hårt.
Ont i halsen har jag också.
Klockan är bara tio, och det enda jag vill är att gå och lägga mig, och bara sova, och imorgon är både mamma och Joakim lediga, så jag behöver inte gå upp tidigt, jag ska bara...sova. Jag vet inte ens om jag bryr mig på friidrotten imorgon.
Nej, saker och ting är ingen höjdare just nu. Imorgon kanske jag tar mig samman.

Kommentarer
Postat av: Erica,

Svar:
jo
. Eller de kan ju vara intressanta, men inte när läraren är naiv och typ skuttar omkring och tror att alla problem i hela världen är nära att lösas:P.
okej, kanske är värd att tanka ner :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback