Existens.

Snart kommer Julia hem
och vi ska titta på Kenny tillsammans,
och det kommer vara det enda jag har gjort idag,
förutom att existerat, som Andie sa,
och lyssnat på väldigt mycket David Bowie, som vanligt.
Jag hade ingen anledning till att stanna hemma idag,
men jag gjorde det i alla fall, bara för att jag inte orkade gå upp i morse,
orkade bara lyssna på Dancing queen och somna om.
Jag hatar att Anton är upptagen,
för jag lider av abstinens.
Jag hatar att jag behöver någon som kan dämpa ensamheten.
Kristian Anttila har den rollen just nu,
han är bra på det.
Det är någonting jag saknar, men jag kan inte komma på vad.
Det är någonting jag tänker på, men jag kan inte komma på vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback