I've got my moments when I'm less sober

Idag sätter jag på mig alla Julias kläder för att jag inte orkar vara mig själv. Det är skönt att låta bli ibland.
Snart ska jag sminka bort mitt ansikte.
Men först måste jag ha något att äta, jag har verkligen kommit ur matbalans de senaste veckorna, vilket är helt mitt eget fel, och väldigt dumt.
Jag lyssnar på Laakso och min mp3-spelare fungerar inte och jag kanske ska köpa mig ett par Vagabondkängor istället för julklappar
Nej vad är det här, jag får ångest av att köpa upp mina pengar. Men jag måste i alla fall ha ett par orangea strumpbyxor.
Nu ska jag gå och äta knäckemackor, det hjälper mot det mesta, måste göra, nu när jag har ätit upp mina geléhallon. Jag måste köpa nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback