Jag älskar listor.

Det är fortfarande söndag.

♣  Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre, varav jag använder en.
♣  Vilken svordom använder du mest?
Jag vet inte, jag svär nog ganska mycket
♣  Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, jag gillar inte att vara med på kort särskilt mycket
♣  Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag vet inte, jag skulle väl antagligen tänka efter lite, och sedan skulle jag och Julia dra till Amsterdam
♣  Har någon någonsin kallat dig lat?
Det skulle vara mamma i sådana fall
♣  Äger du en bandtröja?
Ja
♣  Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Hangover, men den är ju såld till typ Bogotà, så jag vet inte
♣  Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart.
♣  Hur många syskon har du?
Två
♣ Hur många par skor och väskor har du?
Får ihop till typ sex par skor, men jag har bara en väska, för det finns inga fina väskor 
♣ Vilka är dina största svagheter?
Tja, vad ska jag säga. Jag är svag på de flesta punkter. 
♣ Finns det något med dig själv som du tycker om extra mycket? 
Jag tycker om det mesta med mig, ingenting speciellt. Så; nej.  
♣  Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag leker med tanken på en tatuering, men jag tror inte att jag skulle gå längre än så. Ingen piercing, det är snyggt, men andra får stå för det. .
♣  Vad har du för väder just nu?
Det ser grått ut genom fönstret, och det är säkert kallt.
♣  Vilken är din favoritfrukt?
Jag vet inte. Ibland kan jag döda för en apelsin, men det är sällan. Jag äter mest äpplen. 
♣  Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet inte hur, men det finns ingen speciell story, de gillade det bara. Josefine alltså, Savannah heter jag efter någon karaktär i boken Tidvattnets furste.
♣ Har du någon dröm som du vet att du kommer uppfylla?
Ja.
♣  Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Svår fråga. 

♣  Tycker du om att krama folk?
Det behövs ibland, men inte överdrivet mycket. 

♣ Vad vill du göra i framtiden?
Jag vill bo avsides och skriva böcker hela dagarna och ha tusen katter och inte bry mig om något annat än mig själv..
♣ Vart spenderar du hellst dina semestrar/lov?
Lugna ställen där man kan känna sig hemma. Storstäder. Var som helst utom på stränder. 
♣ Vem är din idol?
Lukas Moodysson. Och Valerie. Och David Bowie. I wannabe like that. Snygg och smart och unik och modig.
♣ Blir du avundsjuk och isåfall när?
Ja, det blir jag alltid. Jag hatar det, men jag kan inte riktigt låta bli.
♣ Vad ser du helst på tv?
House och Filip&Fredrik och Scrubs och Bingolotto, sen räcker det.   
♣ Favorit film?
Jag har många, men jag brukar ranka The Royal Tenenbaums på första plats.
♣ Är du kär just nu?
Ja, i Fredrik och Valerie. Och lite grann i Regina Spektor.
♣ Och sist vad har du gjort och vad ska du göra idag?
Idag har jag inte gjort någonting, men jag ska ta tåget nu och åka in för att träffa Julia i stan, det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Erica,

Svar: :), ja, det kommer självklart från dig :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback