You know I wont say sorry

Jag känner mig apatisk.
Det enda jag har gjort idag är att sitta på sängen och lyssna på Angels and airwaves.
Det är typ den enda jag har lyssnat på de senaste två dagarna (förutom lite Laakso), innan dess var det säkert ett år sedan, jag tror att jag håller på att förflytta mig bakåt i tiden.
Allting som jag tänker, alla jobbiga tankar, översätts i en fysisk åkomma.
Idag slog jag ut alla tänder.
Jag måste nog gå tillbaka till den sagda dosen medicin för det här funkar inte längre.
Ingenting fungerar som det ska.

Kommentarer
Postat av: monomi

Hallå, jag vet inte om jag klara av det här, det känns som om jag pratar med dig hela tiden, men jag kommer inte ihåg. jag måste köpa en ny mobil, det var alldeles för längesen vi åkte till stan och fikade
jag vall bara vara otrevlig
nu skickade jag ett meddelande till dig och sa att jag skrev till dig att vi måste fika i stan
du är inne på konsum och försöker att köpa mat till dig själv, jag hoppas att du lyckas, det behöver du, snart är det jullov

2007-12-12 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback