Hitta sig själv på andra sidan jordklotet.

Den här dagen har förstört mitt liv.
Dels på grund av Farväl Falkenberg,
dels på grund av Antons cirkusföreställning.
Fast jag tyckte om båda två.
Det är bara det att... det hände någonting, som Julia sa.
Utan henne hade jag nog varit död nu.
Det bäst jag har upplevt på länge, är när filmen var slut, och vi lät menyn stå på ett långt tag samtidigt som Julia försökte förstå sig på känslorna genom att göra metaforer och jämförelser. I väldigt många situationer är hon otroligt dålig på jämförelser, men inte när det gäller känslor. Kanske för att det bara är då jag absolut förstår vad det är hon försöker säga.
Nej, jag ville sitta i en tunnelbanevagn i resten av mitt liv och bara gråta, och efter vad jag förstod skulle Julia gärna hållt mig sällskap.
Fast hon måste följa med Molly hem. Jag tror att jag tycker om Molly (himla fint namn iaf^^)

Kommentarer
Postat av: S

Josefine, bli författare! Men gör det endast för din egen skull.

2007-03-04 @ 11:37:09
Postat av: Erica,

Nu är det min tur att tycka om din rubrik.
Jag håller med S.
Du skriver underbart, bli författare.

Postat av: Josefine.

Tack tack :)
Ja,, jag ska söka författarhögskolan i Göteborg så snart jag tagit mig igenom det jävla gymnasiet.

2007-03-05 @ 20:43:31
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback