Jag kan göra allt.

Min farmor ringde precis till mig och gjorde hela livet mycket bättre.
På söndag åker jag till Borlänge, men det visste jag redan,
tillsammans med Joakim och pappa,
och sedan åker vi tillsammans därifrån, hela familjen (Alice, Harry, Tara, Lars, Joakim och jag) med bil till Göteborg från var vi tar färjan till Fredrikshamn och vidare till våran hyrda vinterstuga.
Jag har varit i Danmark en gång på vintern, men då var vi bara i Köpenhamn, bara några dagar, vi var på Tivolis julmarknad, helt underbart visserligen, men det här ska bli något helt annat.
För det första ska det bli obeskrivligt skönt att komma här ifrån. Jag behöver det - miljöombyte.
Sedan, kan jag inte tänka mig något bättre än Danmark i februari.
Från och med imorgon hoppas jag att det ska bli en bra vecka, för att sedan fortsätta i ett bra lov.
Om allt blir som planerat (vilket det antagligen inte blir, jag har ju med Julia att göra) ska jag träffa Julia i stan imorgon, gå på Antons cirkusshow på torsdag, och åka hem till Julia på fredag.
Ja, det är ganska mycket Julia och Anton nu för tiden, men det är verkligen i deras sällskap jag trivs bäst. Jag får ju faktiskt inte träffa mer än bibliotekarier och pensionärer om dagarna, så jag behöver lite brutal ärlighet mellan alla polerade kommentarer. Daniel Boyacioglu tror att kallprat är oundvikligt, och faktiskt hjälper oss en del, och jag antar att han har rätt, jag vill bara inte erkänna det, för är det något jag hatar, så är det verkligen kallprat.
Nu kände jag mig jättetjatig. Dessutom hamnade jag i ett dilemma. Jag är jättehungrig (skippade middagen), men Desperate housewives börjar om tio minuter. Okej, mat eller tv? ^^

Kommentarer
Postat av: Mats

Om du verkligen kan göra allt så kan du kanske uppfylla min önskan. Jag vill ha tillbaka den vita med svart för detta var jobbigt att läsa. För ögonen. För mig i alla fall. NU kunde ju någon möjligtvis tycka att jag i så fall skulle kunna låta bli att läsa - men näh, då stämmer jag hellre blogg.se för att dom tillåter sånt här mörker ...

2007-02-21 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback