Jag älskar listor.

NAMN: Josefine
SKOSTORLEK: 39
HÅRFÄRG: Kamp mellan svart och brun
ÄR DU KÄR I NÅGON: Nej
TYCKER ANDRA ATT DU ÄR ATTRAKTIV: Det tror jag inte
DRICKER DU: Inte alkohol, vilket jag antar att frågan går ut på
ANVÄNDER DU DROGER: Nej
RÖKER DU:
VILKA SKOR ANVÄNDER DU: Mina höstconverse (jag behöver nya skor)

HAR DU NÅGONSIN...
GRÅTIT ÖVER EN POJKE: Nej
GRÅTIT ÖVER EN FLICKA: [Beror på vad som menas. Jag har aldrig gråtit över en flicka jag varit kär i]
LJUGIT FÖR NÅGON: Ja
VARIT I SLAGSMÅL: Ja
BLIVIT ARRESTERAD: Nej
VEM...
ÄLSKAR DU?: Jag tänker inte göra en lista
AVSKYR DU?: Det är endast ett fåtal.
DELAR DU MEST MINNEN MED?: Oj. Julia och Sarah
STÖR DU DIG PÅ?: Jag stör mig på alla människor jag inte har någon relation till
LAGAR MAT?: Joakim
DISKAR?: Diskmaskinen^^

KLÄDER...
VAD ANVÄNDER DU JUST NU FÖR JACKA?: Min active-jacka (poparjackan^^)
FAVORITFÄRG PÅ KLÄDER?: Sjuttiotalsmönstrat
FAVORITAFFÄRER?:
HUR MYCKET KÖPER DU KLÄDER FÖR I MÅNADEN?:
FAVORITMÄRKE?:

DITT RUM ...
STORT, LITET ELLER MITTIMELLAN?: Ganska stort
VILKEN FÄRG PÅ TAPETERNA?: Vit/beiga
VILKA FÄRGER GÅR I RUMMET I ÖVRIGT?: Mycket vitt
FAVORITMÖBEL I RUMMET OCH VARFÖR?: Jag vet inte
VAD HAR DU DÄR INNE AV FÖLJANDE:
a) tv? - Ja
b) video/dvd? - Ja/Ja
c) dator? - Ja
d) stereo? - Ja
e) telefon? - Ja
VAD GÖR DU OFTAST I DITT RUM?: Läser, ser på film, sitter vid datorn
VEM FÖRUTOM DU BRUKAR SOVA I DIN SÄNG? Bara jag

SOCIALT...
HUR OFTA FESTAR DU OCH VART BRUKAR DU GÅ?: Aldrig
SENASTE KONSERTEN DU VAR PÅ?: Det var läänge sen. Antar att det var...Poul Krebs
PUB/KROG ELLER DISKOTEK?: Inget
TAR DU DROGER OCH I SÅ FALL VILKA OCH I VILKET SYFTE?: Nej
VAD ÄR SYFTET MED ATT DU GÅR UT?: Jag går inte ut. Det finns inget syfte.
PRIVATA FESTER ELLER ”UT”?: I just can't stand parties
DANSAR DU MYCKET?: Nej.

BLANDAT...
VAD HAR DU I DIN:
a) jackficka just nu? Ingenting
b) skolväska just nu? Jag tror att den är tömd. Den borde vara det
c) handväska eller liknande just nu? Hur mycket som helst. Mp3, plånbok, kollegieblock, tuggummin, osv
VAD ÄR DU BEROENDE AV?: Julia-upptåg, tuggummin, Will Freeman
VILKET LAND KOMMER DU IFRÅN? Sverige
VILKEN RELIGION TILLHÖR DU?: Ingen. (Jag är inte ens medlem i Svenska kyrkan, det känns bra)
HAR DU NÅGOT HUSDJUR? Nej

VS...
SOCIAL VS ANTISOCIAL: Antisocial
KILLAR VS TJEJER: Inget av dem 
SPRIT VS ÖL: Inget av dem
RANDIGT VS RUTIGT: Rutigt
ONE NIGHT STAND VS FÖRHÅLLANDE: Inget av dem
FÄRGAT HÅR VS NATURLIGT: Det spelar ingen större roll.

SISTA PERSONEN SOM
x. sov i din säng: Jag
x. såg dig gråta: ...mamma antagligen
x. fick dig att gråta: Oj. Jag vet inte
x. du spenderade en natt med: Sarah ;)
x. du delade en drink med:
x. du gick på bio med: Mamma?
x. du gick ut på stan med: Pappa
x. skrek på dig: Det händer typ aldrig
x. skickade ett email till dig: Sarah/Jana
x. du pussade:

HAR DU NÅGONSIN
x. sagt ”jag älskar dig” och menat det: Nej (fast jag har drömt om det)
x. varit i N.Y: Nej
x. florida: Nej
x. hawaii: Hej
x. mexico: Nej
x. china: Nej (jag skulle åka dit med Nicke, men jag tror han har ställt in^^)
x. canada: Nej .
x. dansat naken: Nej
x. drömt något skitskumt och sen har drömmen blivit verklighet: Nej, inte vad jag minns
x. haft en påhittad vän: Ja, när jag var mindre. Hon hette Ronja
x. bråkat med dina föräldrar: Ja. Inte så mycket med pappa dock

PERSONLIGA SAKER
x. vilken bok läser du just nu: massvis. Tusen gånger starkare är prioriterad
x. vad är det första du tänker på när du vaknar: Jag vet inte
x. sover du med kramdjur: Nej
x. vad är under din säng: En madrass
x. favorit sport att kolla på: Fotboll, friidrott
x. din ålder: 16
x. syskon: Ja (Joakim och Emma)
x. bor: I min friggebod
x. piercingar/tattueringar: Nej
x. pojkvän/flickvän: Nej

ANNAT
x. vem är din bästa vän:
x. vad är du räddast för: Jag är rädd för exakt allting 
x. vad sover du i: Helt min t-shirt från Falu lasarett
x. var vill du gifta dig: Jag vill inte gifta mig, men om jag måste; Stora Kopparberg
x. vem hatar du verkligen: Hatar... Jag är mer för förakt
x. varit kär: Nej
x. har du ett jobb: Praktik
x. tycker du om att vara bland människor: Nej
x. är du för världsfred: Jag känner mig inte så engagerad, men det är klart
x. är du ett hälsofreak: Nej. Haha,, nästan tvärtom^^

FAVORIT
x. rum i huset: vardagsrummet.
x. musikstil: Hmm... Jag lyssnar på sånt med bra texter
x. färg: Sjuttiotalsfärger <3
x. mat: Tycker inte om mat
x. parfym:
x. månad: september-november
x. dag: Fredag

DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
x. gråtit: Nej
x. köpt något: Ja
x. blivit sjuk: Nej
x. sjungit: Ja (med i Dashboard och Train)
x. sagt att du älskar någon: Nej
x. träffat någon ny: Ja
x. pratat med någon: Ja
x. saknat någon: Ja
x. kramat någon: ...tror inte det

Kommentarer
Postat av: RoraaStar

haha, jag var din påhittade vän (':


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback