Nattlig rapport

Klockan är 02.11,
så här länge har jag inte varit uppe sedan.... jag minns inte.
Jag brukar alltid vara så trött om kvällarna att jaggår och lägger mig elva,
Joakim brukar tycka att jag är jättetråkig.
Det är synd. Jag tycker ju så mycket om nätterna.
Idag satt jag och Joakim uppe och tittade på två dåliga "oförklariga-mutationer-tar-över-världen-filmer", jag älskar när vi två stannar uppe sent och ser dåliga filmer, det är liksom..."Det är skönt att få vara så dum som man vill", på något sätt.
Ja. Det har ju inte varit någon ansträngande dag direkt. Jag har inte mått så bra, därför har jag tillåtit mig att ligga i soffan i sju timmar och tjugo minuter för att titta på hela andra säsongen med Scrubs. Nu har Joakim inga fler DVD-boxar med den tv-serien, deprimerande, jag får väl helt enkelt gå över till Will & Grace. Det duger det också.
Snön har fortsatt komma. Underbart. Förutom att det stör parabolen så att jag inte kan se på Ed, Edd och Eddy, även fast att det var precis det jag ville göra halv två i natten.
Aja. Jag är för trött nu för att kunna skriva mer.
Ska bara avsluta med en lista:
Människor jag vill vara som:
1. Will Freeman
2. Dina (från Jag är Dina, minns inget efternamn)
3. Fredrik Wikingsson
4. Dr. Perry Cox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback