Check out the trouble I'm in

Sarah är här (<3) så jag kan inte skriva så länge.
Jag bara fick ett behov att skriva.
Vi lyssnade på radion, och de spelade Hellogoodbye-låten Here (In your arms),
och sedan fick vi för oss att vi skulle kolla in videon på Youtube,
och jag fick en sådan otrolig ångestattack att jag inte trodde att jag skulle komma ur den, någonsin.
Jag har hämtat mig en smula, men fortfarande vill jag nästan bara gråta.
Det kan bero på att jag har varit väldigt trött idag.
Jag har iaf varit inne på biblioteket och hämtat min Lukas Moodysson-bok Vitt blod,
jag älskar Lukas, den här boken verkar helt underbar.
Jag måste dra med mig Anton till Stadsbiblioteket snart.
Igår såg vi en helt underbar film som heter May som alla borde se, för man blir så totalt kär i huvudpersonen och i andra personer i filmen, typ Polly, som kommer med den underbara repliken "Do you wanna watch me file?", så jag måste nästan åka till St: Eriksgatan och köpa den filmen för femtio spänn för att kunna se den när jag mår dåligt. Jag köpte fem filmer igår:
Alien
Dreamcatcher
Falling down
Ride with the devil
Donnie Darko
Den här veckan ska jag inte göra något annat än att jobba hemma och titta på film. Mer film kommer på posten inom ett par dagar.
Riding the bullet
Alice i Underlandet
Jag är Dina
Ebba och Didrik
Kanske beställer jag Spider också, för att jag har fått för mig att jag inte kan leva utan den.
Medan ångesten lägger sig inuti mig, sänker sig, väntar på nästa tillfälle att dyka upp,
hör jag Sarah komma tillbaka in i rummet.
När alla här så här nära finns det ingen att sakna.
Det är jobbigt.
Jag vill ligga hela dagarna och vrida mig i saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback