Introducing...Annika.

Jag satte mig vid datorn för att jobba, och jag lyssnade på p3,
de pratade med en av kvinnorna bakom Feministiskt initiativ,
och i pausen spelade de Allt som är ditt med Säkert!,
den kombinationen fick mig att känna mig totalt...värdelös.
Så jag orkade inte jobba mer.
Istället laddade ner hela Säkert!-skivan och den är helt underbar.
Antagligen kommer Annika Norlin bli min nya källa till citat.
Antons pappa har en bok som heter 100 sätt att rädda världen,
jag behöver en bok som heter 100 sätt att rädda dig själv.
Eller kanske behöver jag inte ändra mig själv, kanske behöver jag bara växa i kostymen.

Kommentarer
Postat av: Mats

Pust. Det känns som det var hundra år sedan jag läste din blogg. Så mycket är det. Och bra (förutom listorna). Växa i kostym, den var bra. Jag är rätt säker. Du kommer att fortsätta skriva. Du ÄR bra på det. Och man behöver ju inte vara lycklig för att lyckas. I den branschen ...

2007-08-19 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback