Jag älskar listor

Namn: Josefine
Piercningar: Har ett hål i ena örat
Tatueringar: Näe
Längd: Vet inte
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brun

Är du kär i någon: Valerie
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
Tänker du på självmord: Det kan jag inte påstå
Tycker andra att du är attraktiv: Det skulle förvåna mig
Dricker du: Juice?
Använder du droger: Nej
Röker du: Ibland
Vilket shampoo använder du: Det som finns tillgängligt
Vilken parfym använder du: Oftast inte
Vad är du rädd för: Allting
Gillar du att tvätta: Det funkar
Gillar du Berg-och-dalbana: Jadå
Senaste...
Film du hyrde: Hyrde... jag minns inte! Hyr inte film så ofta
Film du köpte: Velvet goldmine och May <33
Låten du lyssnade på: Det kommer bara leda till nåt ont  - Säkert!
Låten du hade på hjärnan: Oj, ingen aning, det ändras hela tiden!
Låten du laddade ner: Marilyn Manson - This is the new shit
Personen du ringde: Jag tror att det var Julia
Tv program du tittade på: Ser inte på TV
Personen du tänkte på: Jag har ingen koll på mina tankar

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Folk får väl göra som de vill, jag vet folk det funkar för
Utnyttja någon: Utnyttja? Om det är till min fördel^^
Självmord: Emot
Teenage smoking: Jag bryr mig inte om vad andra gör
Att använda droger: Emot, antar jag
Sex före äktenskap: Emot sex överhuvudtaget?
Köra onykter: Emot
Förhållanden: Som sagt, I don't care

Favorit...
Mat: ingen?
Låt: Det finns så många att välja mellan!
Sak att göra: Skriva
Sport: Nej
Dryck: Fläderdricka
Kläder: Sjuttiotalskläder och fuula kläder
Film: The Royal Tenenbaums
Bil: Nej

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Nej
Gråtit över en flicka: Nej
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nja
Blivit arresterad: Nej

Antal...
Gånger du varit kär: Otaliga
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig?
Hjärtan brustit på grund av dig: Aldrig
Tjejer du kysst: Noll
Killar du kysst: Noll
Personer från grundskolan du har kontakt med: Kontakt? Jag träffar två
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Spontant kommer jag på fyra gånger
Ärr du har på kroppen: Typ ett

Ska bli skoj: Träffa Julia på onsdag, och Andie på torsdag (kanske), och pappa om en vecka
Ska inte bli skoj: Ta tag i mitt liv
Sparar till: Ingenting speciellt, men det ska bli skönt när alla pengarna ramlar in
Väntar på: Ingenting
Pålägg som gäller: Väldigt lagrad ost
Dagens dryck: Kolsyrat

Senaste...
Bok du läste: När du blundar tittar jag (läst ut Det som inte kunde ske en halvtimme innan också)
Personen du fick mail av: Andie, kanske, minns inte
Personen du fick brev av: Farmor
Personen du fick sms av: Sarah
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: Tusen filmer

Vad har du gjort idag: Jobbat, läst, tittat på film
Var det kul: Jadå
Brukar du svära mycket: Jag antar det

Hur tidigt stiger du upp: När jag vaknar
Gillar du att slåss: Vet inte
Vad ska du göra ikväll: Se på mer film?
Är du seriös: Extremt
Vad är du allergisk mot: Ingenting!
Var har du ont: Huvudet, nacken
Använder du hårspray: Nej, jag har för kort hår, jag hatar kort hår
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Scrubs

Håkan Hellström eller The Ark: Båda
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck tror jag, men jag har inte hört Bright eyes så mycket
Salt eller socker: Båda
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Hur många som helst, typ
Vad dansar du till: Jag dansar inte
Stockholm är: huvudstad
Göteborg är: Trevligt
Kan du sjunga: Dåligt
Mer värt än guld:
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Storbrittanien somewhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback