Jag älskar listor

Whoops, råkade visst hitta någon på bilddagboken som tycker lika mycket om listor som jag.

snott den här listan från någon -  Ja. Julia hette hon visst
Tycker att asiater är hetast  - Nej, det kan jag inte påstå
hånglat med någon av samma kön - Nej
varit kär - Nej
rymt hemifrån - Ja
haft känslor för någon som inte känt samma sak - Nej
sparkat en främling - Haha,, nej
hånglat med en främling - Men nej
ljugit för en kompis  - Ja
skolkat - Ja^^
varit kär i en av mina internetkompisar - Nope
flygit - Japp
älskar eller saknar någon just nu - Ja
legat på rygg och sett molnen flyga förbi - Ja
gjort en snöängel - Ja <3
byggt ett sandslott - Ja
hoppat i en vattenpöl - Med Julia <33
lekt utklädd - Jag har inga direkta minnen av det
hoppat i en lövhög - Ja
fuskat när jag spelat spel - Kanske? 
varit ensam - Ja
varit full - Nej
somnat i skolan/på jobbet - Nej
tittat på en solnedgång - Ja
sovit under stjärnorna - Nej
blivit kittlad - Ja, jag har en storebror..
blivit missförstådd - Ja
förlorat en tävling - Ja
vunnit en tävling - Ja
gått mot rött - Ja
fått kramp - Typ
ätit ett helt glasspaket på en natt - Nej
dansat i månljus - Njae
hatat mitt utseende - Ja
ifrågasatt mitt hjärta - Nej
gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna - Nej 
varit vilse - Ja
simmat i badkaret - Nej 
simmat i havet - Ja
känt som om jag håller på att dö - Ja
gråtit mig själv till sömns - Ja
lekt polis och rånare - Nej
sjungit karaoke - Ja
gjort något med mig själv som jag inte borde gjort - Ja 
fångat en snöflinga på tungan - Ja
dansat i regn - Ja
skrivit ett brev till tomten - Ja (vilken bardom har folk haft som aldrig skrivit ett brev till tomten?)
tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om - Soluppgången
blåst bubblor - Vilka bubblor som än menas: ja
gjort upp eld på en strand - Ja
fått en önskan uppfylld - Inte vad jag kan komma på
burit pärlor - Nej
hoppat från en bro - Nej 
ätit hund/katt-mat - Ja
kysst en spegel - Nej
sjungit i duschen - Nej
burit en svart klänning - Vit med svarta blommor?
drömt att jag gift mig med någon - Ja
limmat fast min hand i något - Nej
hoppat på en fisk - Nej
pussat en fisk - Nej
suttit på ett tak - Ja <3

skrikit så att jag inte fått luft - Ja
pratat med en person i telefonen mer en 6timmar - Nej
stannat uppe hela natten - Ja
plockat och ätit ett äpple direkt från trädet - Ja
klättrat i träd - Ja
är rädd för att titta på skräckfilm ensam - Nej
blivit puttad i vattnet med kläderna på - Nej
blivit tillsagd av en främling att jag är söt - Ja
fångat en fjäril - Ja
skrattat så mycket att jag gråtit - Ja
gråtit så mycket att jag skrattade - Ja
fuskat på ett prov - Ja
glömt någons namn - Ja
sovit naken - Nej
pratat med en främling i mer än fem minuter - Vet inte
spottat på någon jag ogillat - Nej
varit svartsjuk - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback