Jag älskar listor.

Skyll på Bea, det är henne jag fått de två senaste listorna ifrån.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Brukar inte kyssas så ofta

2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Jag vet inte om jag tog vitaminer?

4. Vad åt du senast? Potatissallad. Äcklig sådan.

5. Har du fått någon komplimang idag? Öhm....nej, inte vad jag minns.

6. Har du varit med i en rättegång? Nej.

7. Är du polare med grannarna? Kanske inte polare, men jag tycker om grannarna.

8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska.

9. Vilka länder har du bott i? Sverige. Danmark på somrarna <3

10. Senaste piercingen? Har bara hål i öronen..

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Oj...det var nog ett tag sedan. Minns inte.

12. Gay? Jag vet inte.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Nej.

14. Har du äggat någon? Antagligen inte?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej. Känner någon som känner någon som gjort det dock^^

16. Suger det här? Jag älskar listor

17. Har du varit på stranden? Jag hatar stränder på somrarna, men senast jag var på en strand var i Danmark i februari, det var underbart

18. Har du haft en stalker? Nej.

19. Minns du dina/din musiklärares namn? Jag glömmer sällan namn.

20. Hur bra är din syn? Prickfri.

21. Har du varit på ett party? Jag antar det.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Har svårt att se vitsen med det.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Give it a shot?

24. Har du varit utomlands? Ja.

25. Har du sett din bästa vän naken? Ja :O Efter gymnastiken i skolan?

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Jag har bara varit på ett bröllop.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Det kan man nästan hoppas. Fast jag går ju inte i skolan, så det är inte så stor risk

28. Var är dina syskon just nu? I stora huset, kan man anta.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag drömmer så otroligt mycket konstigt att jag inte kan hålla i sär dem. Minns inte riktigt.

30. Vem ringde dig senast? Julia

31. Vilken tid gick du upp imorse? Hmm...tio kanske.

32. Vad ska du göra i helgen? Vara hemma med hunden antagligen. Eller vara i stan kanske. Ska höra med Anton^^

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Det handlar om melonsmak iaf..^^

34. När var du riktigt sjuk senast? Ett tag sedan. Fast det var bara en jobbig förkylning

35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Tog på? Hmm....Måste nog vara Ylva Eggehorn

36. Vad finns i din bakficka? Inget.

37. Har du färglinser? Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov.

39. Vad är det första du gör på morgonen? Överväger om det är värt att gå upp eller inte.

40. Vad ska du göra efter det här? Se en film. Vet inte vilken än, dock.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du har varit på två bröllopp, hörreruru

Postat av: Josefine

Ja. Det har du rätt i. Då måste jag säga att det senare var det bättre.

2007-06-07 @ 11:21:02
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback