Jag älskar listor.

Min fjärde Bea-lista

JAG ÄR:  Vad jag är? Trött?
JAG SOVER: Nog snart
JAG BLIR GLAD NÄR: Jag träffar trevliga människor som jag känner och tycker om
VEM KRAMADE DU SENAST? Anton
VAD SA DU SENAST? Men slå ihjäl honom då för fan Ralph. Helt seriöst, blev lite arg på Ralph Fiennes
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Julia
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Choklad
VAD HAR DU NU: En massa.
HAR DU SNYGGA SKOR? Super.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Vaknade kvart över sex typ, gick upp kvart i åtta
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: God morgon
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Nej. I en säng bredvid dock
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Minns inte Rapport tror jag
KAN DU SPELA FOTBOLL?: Nej.
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: Anton
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Julia
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Sofie <3
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Minns inte
SENASTE MAT DU ÅT: Spaghetti.
SENASTE FILMEN DU SÅG: The constant garderner (Ralph <3)
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Tror det var Mannen i den vita hatten (sexton år senare)
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED: No one

NAMN: Josefine
FÖDD: November
GJORT IDAG: Varit på biblioteket
VAD DRACK DU SENAST: Cola
VEM ÄR DU KÄR I: MÅNGA!
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Gå min sista dag på biblioteket
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: Var med Julia och Anton
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT: Jag hatar hamstrar
OM DU FICK DÖDA EN ARTIST PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA?: Någon hemsk amerikansk typ
OM DU FICK BESTÄMMA ATT DET SKULLE VARA KONSERT IDAG, VILKET BAND SKULLE DU TA DIT: The Streets
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: Ja.
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: Konstpaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback