Jag älskar listor.

Visserligen en extremtråkig lista, men vafan, jag lever för listor.

Relationer:

Är du kär i någon?
Massor. Lukas och Valerie, till exempel

Vem var din första kärlek trodde du?
Jag tror aldrig att jag var kär ens när jag var liten. Dock fanns det ett par killar i klassen som man skulle tycka om

Vem var din första riktiga kärlek?
It's yet to come?

Ditt första förhållande?
Jag har aldrig haft ett förhållande. Men jag skulle kunna säga Rick. Om jag ville. Bara för att förvirra folk.

Ditt första riktiga föhållande?
Hmm..

Din första bästa kompis?
Jag hade en kompis på dagis som hette Johanna, annars måste jag nog säga Lovisa

Din nuvarande bästa kompis?
Sarah och Julia är de jag träffar mest

Vilken kompis svek dig ordentligt senast?
Jag har nog aldrig blivit sviken ordentligt. Bara lite smått då och då, så att säga

Mest omtyckta nyfunna vän?
Andie

Har du träffat någon ny kompis den senaste månaden?
Nej, det kan jag nog inte påstå

Har du några ovänner?
Nej. Jag har folk jag helst inte pratar med, men det är långt ifrån samma sak

Har du gjort slut med någon kompis?
Nja, man har väl minskat ner försöken att hålla kontakten. Orkar inte anstränga mig mer.

Vilken gammal kompis skulle du vilja umgås med just nu?
Saknar ingen av mina gamla kompisar, det är därför de inte är mina kompisar längre. De höll inte måttet. Sarah och jag har dock känt varandra länge, och henne vill jag träffa.

Vem står dig närmast?
Sarah, om jag måste nämna någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback