Jag älskar listor.

3 saker-listan...

3 saker som jag gillar:
Böcker
Tystnad
Nagellack

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Människor
Krav
Trafik

3 viktiga saker i mitt rum:
Min dator
Mina böcker (allihopa!)
Mina kollegieblock
3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag är rädd för nästan allting
Jag har varit med i tidningen tre gånger
Jag är född tre veckor för sent

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Skriva en bok och få den publicerad
Ja, det är väl ungefär det som är viktigt
3 saker som jag kan göra:
Skriva
Beklaga mig
Klara mig ur knepiga situationer utan att säga ett enda ord (Julia avundas den förmågan)
3 saker som jag inte kan göra:
Ta kontakt med människor
Bli nöjd
Laga mat
3 saker som jag säger mest:
Jag har ingen aning.
Fråga Joakim

3 kändisförälskelser:
Tobey Maguire
Regina Spektor
Roman Polanski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback