Jag älskar listor.

Snodde en till lista av Bea

-Vad är kl? 15,03
-Namn och betydelse? Josefine  -
Piercingar/Tatueringar? Jag har ett hål i ett öra om det räknas
-Längd? 170 cm
-född år? 1990
-Skostorlek? 39
-Hudfärg? Ja, solen har då inte gjort ngn skillnad
-Fräknar? Njae
-Vikt? Ja
-Motto? Nej

om jag...

-hittade en hundring? Oj, vad jag har mycket jag vill köpa
-råkade sparka på en gammal dam? Få panik, kasta ett 'förlåt' över axeln och springa därifrån typ
-fann Gandalf dansades till SMK i källaren? Jag har ingen källare

jag gillar att...
-dansa naken? Nej
-sova naken? Nej
-pilla mig i näsan offentligt? Ja, mitt största intresse
-ha sex? Nej
-dra mig upp på morgonen för att ta mig till skolan och sitta inne halva dagen? Nej
-springa runt på stan och shoppa? Nja
-vandra i sommarsolen på en sandstrand? Nej
-sjunga? Nej. Fast i vissa refränger kan jag inte låta bli
-vuxenlivet närmar sig med stormsteg? Ja

-tar du droger? Nej
-är du kär i någon? Nej
-senaste person du kysste? Nej
-senaste person du hånglade med? Nej
-ringde dig senast? Julia
-ringde du senast? Julia
-senaste saken du gjorde på toaletten?

vad skulle du göra om du träffade...
-Göran Persson i en blomaffär? Ta det jag ska ha och gå ut?
-Kungen ut i blåbärsskogen? Vafan
-på en jordgubbe på månen? Vilka hemska frågor
-din lärare stupfull på krogen? Jag vill inte svara
-Harry Potter i bland dina frukostflingor? Så jag låter bli

favorit...
-mat? Det någon annan lagar
-alkoholhaltig dryck? Nej
-kläder? Orange
-skor? Nej
-film? The Royal Tenenbaums = true love <3
-väder? Regn och åska och dimma
-årstid? Höst
-bil? Nej
-tvserie? Scrubs
-gångstil? Ja inte är det min egen iaf
-möbel? Nej

har du någonsin..
-gråtit över ett djur? Ja
-hoppat över elden? Nej
-ljugit för någon? Ja
-sprungit så mycket att du inte orkat längre? Ja
-rullat runt i nyklippt gräs? Inte vad jag kan komma på så här, spontant..
-ätit gul snö? Nej
-haft sex i ett tält/skogen? Nej
-ätit något du inte vetat vad det var? Ja

Antal...
-spadar sand har du ätit? Vem äter sand? Ingen hoppas jag
-gånger har du vart kär? Oräkeneliga
-tjejer du kysst? Nej
-killar du kysst? Nej
-pensionärer du kysst? Nej (kräks av den där nikotintuggummi-reklamen)
-gånger du brutit något/någons ben? Inte lika många som jag önskar att jag hade
-glas vatten kan du dricka efter varann? Om jag riktigt ligger i, kanske ett par stycken
-ärr har du på kroppen? Egentligen bara ett litet fånigt på armen

-vad har du gjort idag? Wasted time
-var det kul? Nej
-varför? Varför? Jag tror jag ska börja göra mina egna listor, de här frågorna suger
-åt du till frukost? Jag åt ingen frukost
-senaste sak du köpte? Oj...mat
-senaste bok du läste? Vill gå hem av Jonas Gardell
-gillar du bostongurka? Nej
-kängor eller gummistövlar? Mina röda gummistövlar
-korv eller köttbullar? Köttbullar
-cykel eller bil? Bil
-sommar eller vinter? Vinter (höst)
-sol eller skugga? Skugga
-kaviar eller prickigkorv? Prickig korv
-strul eller förhållande? Nej
-ja eller nej? Nej
-gädda eller delfin? Va? Delfin, typ
-gräddfil eller smörblomma? Vadfan!
-näcken eller påskharen? Båda..?
-mygga eller fästing i filen? Det tror jag inte
-grönt eller kött? Lite av varje
-vilket land skulle du vilja besöka? England
-är du glad? Inte speciellt
-vad gör dig glad? Jag vet inte
-favoritsport? Nej
-intresse? Jadå
-är de idiotiska frågor? Extremt
-varför svarar du på dessa? Det gör jag inte
-vad är kl? 15.18

Kommentarer
Postat av: Erica,

Ditt namns betydelse är
"namnet är en femininform av Josef som betyder må Gud föröka" ,
kollade mitt herromdagen,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback