Dagen då mitt liv brann.

Hittade mina anteckningar från dagen som förstörde mitt liv. Dagen då jag och Julia såg Farväl Falkenberg och sedan åkte och tittade på Antons cirkusföreställning.

"
Kaffeautomaten önskar mig en trevlig dag. Utanför faller snön.
Och skuggorna har alltid talat mer än orden.
(För övrigt något jag skrev innan den här dagen, men antecknade igen för att det stämde så bra in på vad jag kände.)

There's one thing that I can't do nothing about
(Takin Back Sunday-citat)

Jag har lovat mig själv att aldrig mer skratta.
Jag tror att jag hatar människor,
eller försöker jag bara skydda mig från Holger (Farväl Falkenberg)?

Ett förstört liv.
Och sen började jag gråta.
För att jag inte får luft, att jag aldrig lärt mig reglerna.
För att sanningen kom alldeles för nära.
Och folk skrattar alltid. När jag lämnar mig själv i något som aldrig slutar.
"

Jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback