Jag älskar listor.

Jag har mina tre Mina vänner-böcker i en låda.
De är för länge sedan utskrivna, men eftersom jag älskar att svara på frågor, fylla i listor och enkäter och sådant, gjorde jag en sammanställning av de tre böckerna till en lista som jag presenterar här.
(Det är extremt roligt att läsa hur kompisarna tyckte för typ sex år sedan)


Datum: 29 mars 2007

 

Stjärnbild: Skytt


Förnamn: Josefine


Efternamn:


Telefonnummer: ---


Namnsdag: 19 mars, fast det är inte riktigt mitt namn


Födelsedag: 27 november


Ålder: 16


Skola: -


Klass: Skulle gå ettan i gymnasiet


Klassföreståndare: -


Hårfärg: Den är brun nu, när Julia klippt av allt det svarta


Ögonfärg: Gröna


Vikt: -


Längd: Jag är inte så säker. Runt 170


Syskon: Joakim, Emma


Favoritårstid: Höst


Jag spelar?: Ingenting


Favoritbok: Oj. Jag har läst så otroligt många bra böcker. Johanna Nilsson.


Favoritfärg: Just nu köper jag bara orange saker, fast jag vet inte


Favoritdjur: Katter


Favoritprogram på tv: Filip och Fredrik


Lyckonummer: Jag hade 19 förut, men jag har aldrig förstått mig på sånt där


Bästa ämne i skolan: Svenska


Sämsta ämne i skolan: Nästan allt annat, idrott, bild, hemkunskap, matte?


Det bästa jag vet: Bokstäver


Det värsta jag vet: Jag vet inte? Folk som inte kan bete sig


Älsklingsrätt: Mat är ett nödvändigt ont, men måste jag välja så tycker jag bäst om kyckling


Bästa manliga artist: Det blir nog Badly drawn boy, det, eller Streets


Bästa kvinnliga artist: Martha Wainwright skulle jag tro


Bästa grupp: Counting crows.


Min idol: Lukas Moodysson


Fritidsintressen: Skriva


Jag vill bli: Författare, bibliotekarie, museiintendent, krönikör eller något annat skrivyrke


Önskedröm: Oj, jag vet inte. Att jag någonsin blir så bra på att skriva att jag kan leva på det?


Vill ha chans på: Ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback