Jag älskar listor.

Ny lista gott folk.

Är du en sån som ständigt kräver uppmärksamhet? Nej. Jag brukar klara mig med ganska lite uppmärksamhet.
Har du många hemligheter? Nej.
Är du ytlig? På vissa områden. Mest inte.
Ser du dig själv som en bra människa? Inte egentligen. Fast kanske inte dålig direkt.
Hejar du på chauffören när du kliver på bussen? Åker inte buss så ofta, men...ibland
Är du en sån som går i rulltrappor? Nej. Inte om jag inte måste. Eller är rastlös.
Är du en drömmare? Ja.
Är du en sån som gör saker i sista sekunden? Ja. En mästare i att skjuta upp saker
Är du slarvig? Inte i de områden som intresserar mig.
Känslig? Ja.
Är du rädd för döden? Ibland

Är du en sån som hellre är varm än kall? Hellre kall än varm
Har du någonsin ljugit utan att veta riktigt varför? Jag vet inte. Ljuger inte så ofta. Tycker bättre om sanningen.
Gillar du att resa? Nej, men jag gillar att komma fram
Har du någonsin varit otrogen? Nej.
Är du kreativ? Nej, inte direkt.
Sover du normalt mer än sju timmar per natt? Nej.
Pratar du i telefon varje dag? I stort sett
Är du en sån som skrattar mycket? Nej
Ser andra på dig som en udda person? Efter vad jag har lagt märke till
Har du skadat dig själv medvetet eller gjort något annat mot dig själv som du inte borde? Ja
Gillar du vatten? Inte egentligen. Bara när jag är väldigt törstig
Är du bra på att åka skidor? Jag är livrädd när jag åker skidor. Så, nej
Är du en sån som ofta gråter? Jag gråter istället för att bli arg. Jag hatar det.
Ser du dig själv som poetisk eller djup? Ja^^
Är du musikalisk? Absolut inte..
Är du en sån som är rädd för spindlar? Så länge de inte är där jag är så är det lugnt. Helst inte i duschen eller så
Är du vig/spänstig/smidig? Verkligen, verkligen inte^^
Är du en sån som skryter med musiken du lyssnar på? Skryter med musik?
Bryr du dig mycket om andra? Jag låtsas att jag inte gör det
Är du en sån som gillar att shoppa? Nej, jag tror inte det. Men ibland får jag ryck, dock shoppar jag helst ensam.
Är du en sån som tror på att man inte blir lycklig av pengar? Jag tror att man blir lycklig av pengar, men inte endast
Har du många vänner? Nej. Read me right, alldeles lagom
Har du många riktigt bra vänner? Nej. Jag har de jag behöver. Fast ibland fick de gärna vara lite närmare
Har du nära vänner i andra delar av landet? Ja
I andra länder? Nej. Om inte pappa räknas^^
Är du en storstadsmänniska? ^Jag behöver både och
Är du en sån som är bra på att organisera saker? Ja
Är du en ledartyp? Nej, men jag tycker ofta att folk gör fel och önskade att jag fick göra det på mitt sätt, men jag tycker inte om att synas, så det skär sig
Är du en sån som lätt blir åksjuk? När jag läser
Har du någon gång varit osäker på din sexualitet? Jag har övervägt möjligheterna, men det är inte samma sak
Är du en sån som lätt blir sjuk? Nej, brukar inte vara sjuk så mycket
Är du svårmotiverad? Jag behöver åtminstone argument. Kanske.
Tycker du om dig själv? Ja, fast inte alltid
Har du bra kroppskontroll? Skulle inte tro det
Är du en sån som tänker mycket? ...ja...
Är du mogen för din ålder, enligt dig? Ja
Enligt andra? Ja.
Är du en sån som svär inför dina föräldrar? Jag försöker inte undvika det
Är du en sån som inte kan sitta still? Jag är ganska bra på att sitta still, vilken slags egenskap det nu är
Har du hånglat med flera på en och samma fest? Nej.
Är du en sån som gillar att dricka dig redlös? Nej
Är du ensam? Ja
Är du bra på att stava? Ja (jag var en av tre som slapp stavningstesten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback