Martinas musiklista.

Snodde Martinas musiklista.

1. ställ in musikspelaren eller mp3:n på shuffle
2. tryck framåt efter varje fråga
3. använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)


 

- Hur mår du idag? Never gonna leave your side

- Hur ser dina vänner på dig? (Blev Spår 11 först, men det var så tråkigt att jag bytte) Låt mig följa med

- Vilken är din bästa väns signaturmelodi? But it's better if you do

- Vilken är ditt livs historia? Babe, you turn me on

- Hur var det på högstadiet? Det betyder ingenting

- Hur kan du komma framåt i livet? Jackie big tits

- Vad är det bästa med dina vänner? If it be your will

- Hur kommer kvällen att bli? Lovely creatures

- Hur kommer helgen att bli? Flown away

- Vilken sång beskriver dig bäst? Hallelujah

- Hur kan man beskriva dina mor- eller farföräldrar? It's too late to love me now

- Hur går det med ditt liv? Why are you looking grave?

- Vilken låt kommer att spelas på din begravning? Tysk indian

- Hur ser omvärlden på dig? Johnny & Jennifer

- Kommer du få ett lyckligt liv? Kaffe och en cigarett

- Vad tycker dina vänner om dig på riktigt? Love sick blues

- Finns det någon som är tänd på dig i hemlighet? Överallt

- Hur kan du göra dig själv lycklig? I'm not working

- Kommer du skaffa barn? Fuck D!

Måste säga att jag är ganska nöjd med svaren.

Kommentarer
Postat av: Brynolf

It's too late to love me now, vem är det? Och Lovely Creatures?

Postat av: Martina

1, du fuskade ju på tvåan, får man icke! 2, "Finns det någon som är tänd på dig i hemlighet? -Överallt" härligt svar :)

2007-05-14 @ 21:27:27
Postat av: Josefine

Lovely Creatures är väl Nick Cave? Den har jag fått av dig. Och It's too late to love me now har jag också fått av dig, är inte det Dolly eller så?

2007-05-14 @ 21:59:27
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback