Mina egna listor.

Jag tänkte skriva min egen lista idag.
Bästa och värsta biblioteksbesökarna.

Bästa:
1. Torbjörn
2. Anders med hjälmen
3. Raymond
4. Madeleine
Om dem här finns inte mycket att säga, de är trevliga eller sympatiska eller lite annorlunda och gör mig glad.

Värsta:
1. Telefonmannen
2. Peruanen
3. Maj-Britt Svensson
4. Camilla Läckberg-tanten (Gunilla)
5. Egokvinnan ("Jag blir stressad")
6. Joakim Kask (fast det är mest mitt eget fel
Dem här har lite mer varierande skäl. 3 & 4 är bara otrevliga, 5 kan göra mig hur förbannad som helst, för hon är verkligen egocentrisk, medan 6 har en psykisk störning som jag inte kan hantera, men som alla andra fixar ganska bra, och han är aldrig otrevlig.

Personalfavoriter:
Anders (så tråkig humor och jag älskar det)
Dee-Dee (kan konsten att...vara sig själv?)
Helen (bara för att hon ställer upp så mycket)
Johanna (det sociala geniet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback