...

Nähä,
det gick inte att berätta för mamma.
Vad ska jag säga egentligen?
Hon skulle bara tycka att jag var dum i huvudet,
och så skulle hon förbanna sig själv för att hon fick en sån strulig dotter.
Så nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på Laakso's Dancing queen, vilket jag vill göra i resten av mitt liv,
fan vad jag älskar Laakso. I alla fall just nu. Några dagar till. Sedan är det väl sönderspelat, det som allt annat.
Jag tänkte att jag kanske skulle sätta mig och skriva lite, koppla av lite, träffa folk jag gillar, för de är precis som jag vill ha dem eftersom det är jag som har skapat dem.

OH YEAH I HATE THIS BRIDGE,
I HATE TO WALK ON IT.
I HATE THE BRIDGE
AND THE THINGS IT MAKES ME THINK OF.
Jag vill bara skrika med i Västerbron så högt det bara går.

Egentligen tänkte jag skriva brev idag, men jag känner mig inte på humör,
men jag tänker iallafall skicka tillbaka talongen från skolan,
jag kom nämligen in på skolan igår,
och sedan posta skatteverket-papperen.
De här dagarna ska vara ta-tag-i-mig-själv-dagar.
Torsdagen ska förresten innehålla både romantik och en massa positiva saker,
det säger mitt horoskop. Jag önskar att jag hade något att förlita mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback