Be kind to yourself and find someone else

Idag skippade jag biblioteket för att åka till läkaren,
bara för att få känna mig lugn.
Jag känner mig ganska lugn.
Läkaren hette Carl
och var
som tur var
inte särskilt empatisk
sa bara rätt saker
Det är ingen fara
och
De kommer försvinna spontant.
Jag har skrivit Dancing queen med svarta bokstäver på min vänstra arm,
mest för att jag är högerhänt,
men vi kan säga
att det också är för att väga upp lite
mot allt som har hänt på min högersida de senaste dagarna.
Så även om jag inte kan spela låten
oavbrutet
på tågresan i eftermiddag,
så sitter
Micke Markus David Lars
ändå på min arm.
Jag tycker om att göra radbrytning hela tiden, för då känner man sig lite som Daniel, och Daniel kan rädda mitt liv hur som helst när som helst från vad som helst. Det är mer än vad jag kan skryta med.
Idag ska jag köpa neongult nagellack
och Miss you I'm pregnant
och refillkort
och en tändare.
Idag fick jag tillbaka mina filmer från Julia förresten, det är bra, för jag har saknat Kaj och Vilma.
Egentligen skulle jag skrivit om något helt annat.

Kommentarer
Postat av: Andiee

Missbrukar du också radbrytningar... :p

Postat av: Marcus

Radbrytningar är effektiva på många olika sätt, bland annat blir det roligare att läsa, men ja, det blir en helt annan känsla helt enkelt.
Du får ta och variera lite.
Jag tänkte att det var ett tag sen jag kommenterade, så det blir väl nåt halvdant, skönt att du faktiskt gick till läkaren ändå, men jag förstår inte riktigt vad du ska med neongult angellack till? :)

2007-11-26 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback