Bikt under koma.

Jag borde titta på Filip och Fredrik,
men jag orkar inte.
Jag vill bara att allting ska vara tyst.
När jag satte mig ned vid datorn märkte jag hur otroligt trött jag kände mig.
Det beror antagligen på att jag har varit inne i stan ganska länge (jätteansträngande),
och ställt om mig efter lovet,
och tagit en lång varm dusch.
Mitt huvud hinner inte riktigt med resten av mig.
Jag orkar inte gå till biblioteket imorgon.
Men jag får träffa Anders.
Jag är besatt av Anders.
Eller nej, det är jag inte. Men jag gillar Anders. Han är en av få män jag träffat som jag faktiskt gillar.
Typ han och Peter.
Men Anders har bättre smak än Peter.
Imorgon ska han få låna en ny film av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback