Chapter 28

Det här som jag håller på att skriva om kvällarna, har egentligen en mycket sträng censur,
så egentligen är det extremt utanför logikens regler att publicera det någonstans dit alla har tillträde,
men jag kände att jag måste.

"
I spegeln går tiden baklänges.
Jag står i badrummet efter en svidande dusch,
jag står utan kläder och stirrar in i glaset som spolar tillbaka tiden,
upprepar mitt förflutna.
Orden jag så länge försökt säga trängs i lungorna och hindrar mig från andningen.
Min likgiltighet släpper och låter in Ideal, han har sällskap den här gången,
som presenterar sig som Skam,
de kommer alldeles nära och jag hinner inte ens bli rädd.

"
Ungefär exakt så känner jag mig.
Fan fan fan att Anton inte kan svara för att han är på träning.
Jag hatar hatar hatar hans jävla förbannade skitträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback