...

Jag har fuskat lite idag.
Fortfarande känner jag mig bortkopplad efter gårdagen, en katastrofdag,
så jag bestämde mig för att ta det lite lugnt.
Jag började med att åka till sjukhuset för att ta blodprover, för nu vill jag bara veta vad som är fel på mig,
för något är det, rent fysiskt hoppas jag.
Sedan har jag ställt upp lite böcker, innan jag tog en och en halv timmes lunch och fikade med Julia, gjorde slut på sextio spänn. Nu är det bara en timme kvar tills jag ska åka hem, och när mamma kommer hem måste jag prata med henne om alla dumma saker jag gjorde igår. Jag är så jävla patetisk.
Sen vill jag bara hoppa över torsdagen,
för att det ska bli fredag snabbare, och jag och Julia ska födelsedagskalas för mig, och på lördagen åker jag till Anton för ytterligare ett kalas. Mysigt!
Jag är så nervös för vad mamma ska säga,
jag saknar Sarah, men det är flera veckor kvar tills jag får träffa henne.
Två.
Jag kanske ska hem och jobba idag så att jag kan få mina pengar innan jul,
jag ska nog köpa böcker till alla jag känner, för alla behöver böcker.
Sedan ska jag nog åka till The english shop och köpa Alice in Wonderland-volymsamlingen. Mysigt!
Nu ska jag gå och göra någon nytta, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback