...

Jag vet inte hur
"Jag ska bara in till stan och ta en kaffe med Anton"
blev till
"Ska vi vara hos dig och titta på film hela natten?"
men så blev det i alla fall,
vi satt uppe ganska sent och tittade på skräckklassikern The Thing,
mysig film, men se hellre Alien.
Därför kom jag en och en halv timme för sent till jobbet idag, men Anton missade tre lektioner,
så han var aningen värre än mig. Beaten.
Idag ska jag fika med Julia, det känns som att det var länge sedan jag pratade med henne,
massor av sms visserligen, men några dagar sedan vi pratade med varandra,
det känns märkligt.
Jag har pass med Anders, men jag orkar inte starta ett samtal,
han sitter ändå och läser sporten på nätet,
jag ska inte störa, han är ändå inte den jag vill att han ska vara.
Det är en fin dag, men jag känner mig nere.
Kanske är jag bara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback