...

Det står still på biblioteket och egentligen vill jag åka hem igen,
sova vidare.
Eller så kanske jag ska försöka få igång ett samtal med Anders, det känns som länge sedan.
Idag är det iallfall fredag, vilket är ett faktum som gör mig glad.
Det har varit en jobbig vecka, den ska få avrundas med en bra helg.
Med lite hjälp ska jag se till att det blir en bra helg.
Idag har Västerbron spelats i min hjärna hela dagen, jag tror jag har en ny besatthet: Laakso.
Det kanske flera av er redan listat ut. Så imorgon ska jag och Anton åka och köpa Laakso-skivor, för det har han lovat, och sen kommer jag vara fattig, tur att man fyller. Farmor har lovat (nästan lovat) att hon ska åka ner och typ gå på teater med mig, som någon form av födelsedagspresent, men jag vet inte om det blir av. Kanske. Nästa helg känns ganska uppbokad, dock, och det känns bra, jag tycker om planer.
Helgen efter ska jag till Sarah, vilket känns hur bra som helst, samtidigt som det känns jättejobbigt, för själva resans skull. Jag har fortfarande inte biktat mig för någon om den där mardrömsresan som ägde rum för typ ett år sedan, som jag fortfarande inte hämtat mig ifrån, och kanske aldrig gör, kanske borde jag det, jag vet inte.
Och egentligen så skriver jag det här bara för att få tiden att gå, det är inte särskilt spännande, men det händer absolut ingenting på biblioteket, och jag kan inte ens få min dagliga sockerchock, för kaffeautomaten är ur funktion. Fuck.
Men nu ska jag sluta och försöka prata med Anders istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback