Fan vad jag hatar att sätta rubriker.

Egentligen får jag nog inte blogga,
egentligen måste jag nog vara och i köket och se till maten på spisen.
Men matlagning gör mig nervös, så jag låter bli.
Anton kom precis hem från att ha sprungit iväg och köpt mjölk bara för att jag ville ha sås till min pasta.
Sådana saker tycker jag om när folk gör. Anton har faktiskt givit med sig i många frågor idag.
Känslan av att få igenom sina åsikter är helt underbart,
som när Anders kom fram till mig på biblioteket idag och sa att de ändrat kategorierna i poesitävlingen, efter min kommentar. Det känns väldigt bra.
Nu lyssnar jag på Nick Cave, underbara Nick, och Anton lagar mat åt mig, och sedan ska vi äta chips och titta på en massa bra filmer, och livet känns helt enkelt bra just nu. Jag borde göra trevliga saker oftare.
På söndag kommer Julia och spelar Bingolotto med mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback