Impuls.

Julia och jag har gjort något underbart knäppt.

- Vi åker till Gotland!
- När då?
- Måndag? Tisdag?

Det var så enkelt. En minut och allting var bestämt. Ingen är inblandad, ingen vet något, vad våra föräldrar ska säga vet vi inte, och jag får ta av pengarna jag fick av farmor som jag skulle ha till något helt annat. Egentligen.
Vi gör sådant här alldeles för sällan.
På tisdag åker vi till Visby och skriver klar boken och kommer hem på fredag kväll och vi ska bara lyssna på Laakso och sitta på Uffes och fika hela tiden.
Livet känns bra.
Synd bara att det finns söndagar. Jag hatar söndagar.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad härligt! Jag vill också göra såna saker, varför gör jag inte det?

2007-11-18 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback